Reflections: Using your own words to interpret my own view

Dus, als ik denk terug aan alle dingen die je gedaan hebt voor mij. De jaren dat ik het gevoel heb verspild aan een zielig excuus voor een man. Ik weet dat althans het uiteinde; mijn hart zat.

Bij het onderzoek en zien dat een cultuur van het houden van geld (een belangrijke zonde in de Bijbel) en het idee dat minder van het betekent dat je minder bedragen; Ik spreek in Nederlandse termen die hier (letterlijk) - het is zeer verontrustend dat ik gebruikte om te denken dat je de cultuur en manier van leven was beter dan de mijne. Nu zie ik dat ik precies waar ik moet zijn en moet zijn.

Ik gebruikte om een ​​obsessie met Europa en ik wilden gaan naar Europa voor de langste tijd als gevolg van deze valse idee dat open en liberale gedrag op straat werden getoond. Geld niet tellen als een waarde voor iets anders dan eenvoudig overleven en het idee dat misschien mensen in Europa zijn vriendelijker dan de mensen in Amerika zijn als het gaat om mijn seksualiteit.

Ik had het mis echter.

Ik heb geen spijt te hebben ging door om het even wat. Ik heb geen spijt van de kwetsende dingen die ik onlangs heb gezegd. Ik heb geen spijt voelen een soort manier tegen u (of uw blind sidekick) en ik voel geen vijandigheid naar u toe.

Kijk, mensen kunnen me bedreigen, liggen voor mij, en denken dat ze wonnen omdat ik tonen emoties maar op het einde ... je verloren ... en dat zal zich in de tijd te zien zijn als je pakken wat karma in petto heeft voor de beide van jou.

Laten we eens kijken, acht jaar van leugens, geen berouw voor het kwetsen van iemand, het idee dat je een personen eigen woorden verdraaien tegen hen ... ik zou belemmeren om te zeggen dat karma zal meer dan vertienvoudigd zijn. Dus een versnelling hoger schakelen; op een gegeven moment; alles wat je opgedaan door mij zal vergaan. Het kan in tien jaar gebeurt vanaf nu, of; het kan in een paar weken gebeuren vanaf nu.

Uw veroordelend idealistische visie op mensen is heel verbazingwekkend. Vooral dat we allebei veroordeeld mensen op basis van look. Dat verandert voor mij echter.

U kunt zo prachtig uitzien als een engel aan de buitenkant door het gebruik van veganistische maaltijden, uitgebreide trainingen, en het idee dat iedereen wil om te kijken als je, maar je niet beseffen dat sommige mensen willen ook op mij lijken.

Hier in de Verenigde Staten, hebben we een phenomenon genaamd 'Winnaars' en dit zijn de mensen die doelbewust proberen ongezond ten behoeve van een wedstrijd waar ze financieel terrein kunnen winnen te krijgen.

Sommige mensen de voorkeur aan een persoon met vlees op hun botten, omdat het betekent dat ze geen honger gaan in tijden van nood. Het is een gevoel van veiligheid en een manier om te rechtvaardigen dat niet iedereen te zien als een snob.

Forgive me if this translation is horrible; you can thank Google for it. (purposely provided in English... just to confuse you)

Als het gaat om de e-mail die Val naar mij; een gevuld met sluwe haat woorden; slimme wendingen; en een vorm van actie om chantage op mij te leggen; Ik voel me niet om het even wat. Ik heb eerlijk gezegd niet.

Je kunt me das, je kan al mijn woorden verdraaien tegen mij, maar je kunt me niet veranderen en dat is wat je doodt. Dat is de basis van al deze gedragingen.

Uw boos dat je niet kunt controleren en iemand verandert als je kunt in je eigen land. Ik heb ergens gelezen dat dit typisch is voor Nederlanders en hoewel ik weet niet zeker, want ik ben geen Nederlanders; afkomstig van een Nederlands meisje zelf; Het spreekt boekdelen en nu deze hele zaak maakt totaal zin.

Ik was een project voor u. Een lange, vermoeiende en backlashing project voor u. Ik hoop dat je alles wat je zocht.

De pijn die ik had te verduren en het hartzeer dat ik getuige in mij is genoeg om te zeggen dat dankzij u ... Ik ben de bittere persoon weer ... je weet wel; de persoon die je nooit wilde dat ik weer

Dit keer echter; Ik ben bitter tegen een bepaald soort persoon. Doe jezelf de gunst ooit, sloot het geld, de auto, de fancy huis, en de fancy vakanties, en een bezoek aan een plaats waar je hebt niets. Leef je momenten in de schoenen van iemand anders letterlijk. Dan kun je zeggen dat je hebt je recht om iemand te beoordelen op basis van hoe ze leven verdiend.

Ik heb dit al eerder gezegd en ik zeg het nogmaals; kun je geen geluk of mensen kopen. Verliest de liefde voor geld. Het is niet goed.

Toch, wanneer spreken over de liefde en je te houden. Ik voel dat ik moet het bekend dat met mij te maken; zodra je me vernietigen met de meest kwetsbare momenten die ik met u gedeeld; Er is niets meer voor me te voelen.

Dus terwijl je misschien nog 'love' me of zo u en Val vordering; het is niet echt voor mij en ik voel me niet hetzelfde.

Ik hou niet van je en ik opnieuw zal nooit. Niet eens een klein beetje.

Ik ben dankbaar wel op dat je onzorgvuldig en koud waren. Het leerde sterker te zijn. Om de kleinerende wereld die wacht buiten onze deuren staan. Om de persoon die anderen niet kunnen zijn voor mij.

Tot onze dagen zijn voorbij; wees voorzichtig, zijn een beter mens. Jullie beiden.

Comments

Popular posts from this blog

Chime Card: No Support For Android Pay (UPDATED)

Life Update {Apartment life + roommate}

Manipulation (Earth)